هفته طراحی بارسلونا 2023: چالش طراحی انسان/هوش مصنوعی

هفته طراحی بارسلونا از دانشجویان طراحی در سرتاسر جهان دعوت می کند تا در مورد چگونگی ایجاد تعادل بین تفکر خلاق انسان و هوش مصنوعی فکر کنند.
چالش طراحی انسان/هوش مصنوعی شامل ایجاد یک پروژه طراحی گرافیکی است که منجر به یک پوستر 70×100 سانتی متری با موضوع «طراحی برای آینده انسان» می شود.
پوسترهای فینالیست و برنده در نمایشگاهی در طول هفته طراحی بارسلونا ارائه خواهند شد.
هجدهمین دوره از هفته طراحی بارسلون که از 16 تا 28 اکتبر 2023 برگزار می شود، با 17 هدف توسعه پایدار اعلام شده توسط سازمان ملل متحد همراه خواهد بود.
با یک سناریوی جهانی که با عدم قطعیت، پیچیدگی و نوسان مشخص شده است، طراحی یک عنصر کلیدی برای حال و آینده افراد برای ایجاد آینده انسانی است. از این نظر، BDW’23 یک ابتکار جهانی اضافه کردن SDG شماره 18: طراحی برای آینده بشر را ترویج می‌کند، که شعار این نسخه نیز می‌شود.
شرایط آینده بشری که در آن طراحی نقش اساسی دارد، شرایطی است که با دستیابی به تعادل بین اهمیت انسان به عنوان عوامل مثبت در مواجهه با چالش های بزرگ معاصر ارتباط دارد. و از جمله این موارد فوریت برای تنظیم تعادل بین هوش خلاق انسان و سایر اشکال هوش است که توسط انسان ایجاد شده و اکنون در ماشین‌ها، فناوری‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال ساکن هستند. این نکته اخیراً با راه‌اندازی OpenAI ChatGPT و دیگر پلتفرم‌های هوش مصنوعی ارتباط بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است.
در این زمینه، هفته طراحی بارسلونا پیشنهاد می‌کند تا با اجرای یک پروژه طراحی گرافیکی با کمک الگوریتم‌های تولید محتوای هوش مصنوعی، دانشجویان طراحی در سراسر جهان را درگیر تفکر در مورد چگونگی ایجاد تعادل بین تفکر خلاق انسان و هوش مصنوعی کند.
برای اطلاعات بیشتر، لطفاً از وب سایت رسمی بازدید کنید.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *