کمک هزینه پروژه عواقب 2024 – پیامدهای آمریکایی 1492/1619

برنامه کمک هزینه پروژه Aftermath در سال 2024 برای کمک هزینه 1492/1619 American Aftermaths اکنون باز است.
برنامه برای عکاسان فعال در سراسر جهان که علاقه مند به خلق آثاری هستند که به روشن کردن مسائل بعدی کمک می کند و درک عمومی و بحث بیشتر درباره این موضوعات را تشویق می کند، باز است.
به یک برنده کمک هزینه 25000 دلاری The Aftermath Project تعلق می گیرد. علاوه بر این، چهار فینالیست نیز کمک هزینه 5000 دلاری دریافت خواهند کرد.
جزئیات مربوط به موضوع — 1492/1619 عواقب آمریکا — در وب سایت رسمی منتشر شده است.
کمک مالی 1492/1619 برای تفسیر گسترده گناهان اصلی آمریکا – 1492 – باز است. کشف» این سرزمین توسط کریستف کلمب و حمله به مردم بومی و فرهنگ آنها پس از آن. و ورود اولین آفریقایی‌ها به بردگی در سال 1619 و میراث بیش از دو قرن سیستم برده‌داری مبتنی بر برتری سفیدپوستان و رفتار با سیاه‌پوستان به‌عنوان خانه‌دار.
پروژه پسامد بر این درک استوار است که درگیری‌های حل‌نشده – از جمله آن‌هایی که خود درگیری واقعی متوقف شده است (یعنی جنگ داخلی) – همچنان در طول نسل‌ها تأثیر دارد. ما از پیشنهادهایی استقبال می کنیم که پیامدهای معاصر این رویدادهای تاریخی را که به شکل گیری جامعه امروز ما ادامه می دهند، بررسی می کند. پیشنهادها ممکن است شامل عناصر تاریخی یا آرشیوی باشد. آنها ممکن است پروژه های پرتره باشند. آنها ممکن است مناظر باشند. آنها ممکن است نظرسنجی یا سابقه خانوادگی باشند. آنها ممکن است پروژه های هنری زیبا، مفهومی یا مستند باشند. بیشتر پیشنهادها بر 1492 یا 1619 تمرکز خواهند کرد، اما داوران پیشنهادهایی را که آنها را با هم ترکیب می‌کند، بررسی خواهند کرد.
کمک هزینه به طور خاص برای پروژه هایی است که به پیامدهای استعمار و بردگی در ایالات متحده مربوط می شود. ما از پیشنهادات کشورهای دیگر در قاره آمریکا که ارتباط واضحی با این پیامدهای ایالات متحده ایجاد می کند، استقبال می کنیم.
این کمک هزینه برای عکاسان فعال در سراسر جهان آزاد است. اگرچه هیچ محدودیتی در مورد اینکه چه کسی چه داستانی را تعریف می‌کند وجود ندارد، با این کمک مالی، برگزارکنندگان به دنبال ایجاد زمین بازی گسترده‌تر هستند، زمینه‌ای که فضا را برای عکاسان جوامعی که کمتر نمایندگی می‌شوند باز کند تا داستان‌های خود را بگویند.< /p>
راههای زیادی برای بررسی این پیامدهای آمریکایی وجود دارد. برای نام بردن تنها چند مورد: بررسی تأثیر این میراث های پس از جنگ از دیدگاه جوامعی که بیشترین تأثیر را از آنها داشته اند. بازجویی از نقش امتیاز سفیدپوستان در ایجاد و حفظ این بی عدالتی ها؛ بررسی ریشه های تجارت برده در آفریقا و تأثیر مستمر آن در آنجا.
پروژه پس از مرگ یک سازمان غیرانتفاعی است که متعهد به بیان نیمه دیگر داستان درگیری است – داستان آنچه برای افراد لازم است تا دوباره زندگی کنند، زندگی‌ها و خانه‌های ویران شده را بازسازی کنند، جوامع مدنی را احیا کنند. برای رسیدگی به زخم‌های باقی‌مانده جنگ و در عین حال تلاش برای ایجاد راه‌های جدید برای صلح. این پروژه نتیجه پروژه پنج ساله عکاس و نویسنده سارا تری به نام «عواقب: راه طولانی بوسنی به سوی صلح» است که درباره پیامدهای جنگ 1992–1995 در بوسنی و هرسگوین است.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Write a comment