مسابقه پوستر هفته بین المللی کمپوست 2024

کمیته هفته بین‌المللی کمپوست آگاهی از شما دعوت می‌کند تا در ICAW 2024 شرکت کنید و در مسابقه سالانه پوستر از اول سپتامبر 2023 شرکت کنید.
موضوع سال 2024 COMPOST…قهرمان آب و هوای طبیعت است! هدف تشویق به تولید کمپوست بیشتر در سراسر جهان است.
برنده موفق پوستر یک جایزه 500 دلاری دریافت خواهد کرد. پوستر جدید برای هزاران نفر از مردمی که هفته بین‌المللی آگاهی از کمپوست را جشن می‌گیرند ارسال می‌شود که در اولین هفته کامل ماه می هر سال برگزار می‌شود. تاریخ‌های 2024 از 5 تا 11 مه است.
جزئیات موضوع برای سال 2024 در وب سایت رسمی موجود است.
موضوع هفته بین‌المللی آگاهی از کمپوست 2024 (ICAW) واقعاً یک تلاش مشترک و بین‌المللی است. امسال مجدداً با اتحاد بین‌المللی کمپوست (ICA) که شامل انجمن‌های کمپوست از سرتاسر جهان است، همکاری کردیم تا انتخاب کنیم: COMPOST… قهرمان آب و هوای طبیعت! این موضوع توسط شرکای بین‌المللی شرکت‌کننده انتخاب شد که تمرکز جمعی را بر یکی از ابتکارات اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDG) که «اقدام فوری برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و تأثیرات آن انجام دهید» انتخاب شد.
موضوع انتخاب شده در سال 2024 با برجسته کردن حقایق در مورد اینکه چگونه کمپوست در کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می کند، بهترین منعکس کننده هدف سازمان ملل است. چگونه؟ کمپوست به روش های مختلفی کمک می کند. اول، متان، گاز گلخانه‌ای که بیست و پنج برابر دی‌اکسید کربن قوی‌تر است، می‌تواند از طریق بازیافت مواد آلی به‌جای دفن زباله، به‌طور قابل‌توجهی کاهش یابد. دوم، کمپوست پاسخ قابل توجهی به کاهش تغییرات آب و هوا ارائه می دهد. بازگشت کمپوست به خاک به عنوان یک “بانک کربن” عمل می کند و به ذخیره کربن کمک می کند و در نتیجه آن را از جو حذف می کند. و در نهایت، کمپوست به افزایش انعطاف پذیری در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی مانند خشکسالی و آب و هوای شدید کمک می کند.
مفهوم و تصاویر پوستر باید بر اساس مزایای کمپوست باشد. کمپوست محور مسابقه است. داوران به ویژه به دنبال تصاویری خواهند بود که نشان دهند مواد آلی یک جزء کلیدی برای خاک های سالم و برای سالم نگه داشتن خاک و محیط زیست در آینده هستند. هنگام ایجاد پوستر خود، به یاد داشته باشید که پوستر برنده تکثیر و توزیع خواهد شد. لوگوی بنیاد تحقیقات و آموزش کمپوست به همراه آرم های حامیان مالی به پوستر زیر تصویر برنده اضافه خواهد شد. هیچ لوگویی به طرح خود اضافه نکنید.
ICAW 2024 برای همه افراد 14 ساله یا بیشتر از هر جای دنیا باز است. ورودی‌ها به یک ارسال برای هر هنرمند محدود می‌شوند.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مراجعه کنید.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *