مسابقه بین المللی طراحی جهانی Andreu 2023

Andreu World بیست و دومین مسابقه بین‌المللی طراحی خود را راه‌اندازی کرده است و ثبت نام را برای سال 2023 برای دانشجویان و متخصصان در سراسر جهان آغاز کرده است.
بر اساس داوری طراحان، معماران، و دیگر متخصصان مشهور صنعت، این مسابقه طراحی عالی برای دانشجویان یا هرکسی در صنعت طراحی است. امسال، ارسال‌ها بر روی طراحی‌های پایدار صندلی یا میز متمرکز خواهند بود تا از وعده‌های جدید طراحی حمایت و ترویج کنند.
بهترین طرح برای سال 2023 با 4000 یورو و دومین طرح برتر با 2000 یورو اهدا خواهد شد. هیئت داوران همچنین 3 تذکر ویژه را اعلام خواهد کرد.
مسابقه بین‌المللی طراحی جهانی Andreu به ویترینی بین‌المللی برای حمایت و ترویج وعده‌های جدید طراحی تبدیل شده است. برای همه سنین، دانشجویان و متخصصان طراحی، معماری و خلق، به عنوان بهترین فرمول برای ارتقای ارزش‌های جدید و استعدادهای بین‌المللی برای ساخت و طراحی آینده باز است.
موضوع سال 2023 “فراتر از موج پلاستیک” است.
طرح ارسالی باید اصلی باشد.
مدل‌ها باید به صورت فیزیکی به مقر جهانی Andreu به همراه سایر مواد موجود در پروژه در مهلت تعیین‌شده ارسال شوند.
مراسم جوایز در دسامبر 2023 برگزار خواهد شد.
مسابقه بین المللی طراحی که توسط Andreu World برگزار می شود از سال 2001 هر ساله برگزار می شود که مطمئناً آن را به یکی از طولانی ترین ها در جهان تبدیل می کند و در تخصص خود، طراحی صندلی و میز منحصر به فرد است. ارقام جمع آوری شده در نسخه هایی که تا به امروز ساخته شده است، با ده ها هزار شرکت کننده از بیش از صد کشور، دیدنی است.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *