مسابقه بین المللی جایزه بزرگ هنرمند (I.A.G.P.C.) 2024

مسابقه بین‌المللی جایزه بزرگ هنرمند (I.A.G.P.C.)، یکی از برترین مسابقات هنری آسیا، به دنبال شاهکار جهانی برای نمایش در نمایشگاه هنر انقلاب تایپه (A.R.T.) 2024 است.
این مسابقه برای همه هنرمندان برتر بالای 18 سال آزاد است.
هر فینالیست یک گواهی نمایشگاه دریافت خواهد کرد. هیئت داوران جوایز متعددی را که بین سه سطح اهمیت تقسیم شده اند اهدا خواهد کرد.
جوایز زیر اهدا خواهد شد.

قهرمانی: هیئت داوران یک هنرمند را برای شرکت در سالن بین المللی هنرمندان در A.R.T انتخاب می کند. 2025. گالری ایکس پاور اسپانسر برنده خواهد شد تا آثار هنری منتخب را در A.R.T به نمایش بگذارد. 2025 و هزینه حمل و نقل رفت و برگشت آثار هنری برای ارسال به Organizer.
جایزه گالری: هیئت داوران تعدادی از هنرمندان را برای شرکت در سالن بین المللی هنرمندان در A.R.T انتخاب می کند. 2025. گالری X-Power از برندگان حمایت مالی خواهد کرد تا آثار هنری منتخب را در A.R.T به نمایش بگذارند. 2025 و نصف هزینه حمل و نقل رفت و برگشت آثار هنری برای ارسال به Organizer.
جایزه تم: هیئت داوران تعدادی از هنرمندانی را که آثارشان با موضوع «هترودیمرسیون» مطابقت دارد انتخاب می‌کند و به آنها گواهینامه الکترونیکی اعطا می‌کند.

انجمن بین‌المللی هنرمندان معاصر تایوان یکی از برترین مسابقات هنری آسیا، مسابقه بین‌المللی جایزه بزرگ هنرمند (I.A.G.P.C.) را سازماندهی کرده است. سازمان دهنده اکنون I.A.G.P.C را ترکیب می کند. همراه با هنر انقلاب تایپه (A.R.T.)، مهم ترین پلت فرم تبادل هنر در تایوان، برای ارتقای هنرمندان فردی به بازار بین المللی. قدرت ترکیبی هر دوی این رسانه های هنری بی رقیب فرصت های حمایت مالی، نمایشگاه و فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت.
فینالیست ها در وب سایت رسمی در 25 دسامبر 2023 معرفی خواهند شد.
همه آثار هنری پذیرفته شده در طول A.R.T نمایش داده خواهند شد. نمایشگاه 2024، 26-28 آوریل 2024.
برای جزئیات بیشتر در مورد I.A.G.P.C. و A.R.T.، لطفا از وب سایت رسمی بازدید کنید.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *