مسابقه بین المللی بنیاد ژاک روگری 2023

بنیاد ژاک روژری ثبت نام برای سیزدهمین مسابقه بین المللی معماری و نوآوری خود را آغاز کرده است — اکنون برای شرکت در سال 2023 باز است.
این مسابقه برای دانش‌آموزان، متخصصان، پژوهشگران، خالقان، هنرمندان و غیره آزاد است. یک نامزد فقط یک بار می‌تواند با ارسال یک پروژه شرکت کند.
در مجموع 40,000 یورو به عنوان شش جایزه متمایز، در سه دسته اصلی مسابقه اهدا خواهد شد.
در سال 2023، بنیاد از شما دعوت می کند تا مرزها را کنار بگذارید. امروز بیش از هر زمان دیگری از رویاپردازی با جسارت نترسید. شما می توانید از طریق معماری، زمینه ای دائمی از آفرینش و آزمایش در تلاقی هنرها، علوم و فناوری ها، محیط های زندگی دوباره اختراع شده را تحت تأثیر قرار دهید و پیشنهاد دهید. طبیعت، یک الهام دائمی: بیومیمتیک و 3.8 میلیارد سال تکامل آن به ما این امکان را می دهد که این مسیر جدید نوآوری را باز کرده و کشف کنیم.
پروژه های شما باید جسورانه و آینده نگر باشند. آنها که بیشتر از حالت عادی مشتاق هستند، نشان خواهند داد که الهام وقتی شکل، عملکرد و محیط را قطع می کند، می تواند ایده ساده ای را به جایی که انتظار نمی رود هدایت کند. اساساً بر اساس بیومیمیک، در راستای حفاظت از اکوسیستم های ما و تنوع زیستی آن، آنها باید به روشی چند رشته ای تصور و ترسیم شوند.
تا سال 2050 به 10 میلیارد نفر خواهیم رسید. سه چهارم جمعیت در نزدیکی رودخانه ها و سواحل دریا زندگی می کنند و مستقیماً تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی، افزایش آب و فرسایش قرار خواهند گرفت. در مورد اکتشاف فضا، اکنون اجتناب ناپذیر است و باید بخشی از یک رویکرد فرا نسلی باشد، به احتمالات دیگر کمک کند، و پارادایم ها را برای آشتی بین بشر و طبیعت تغییر دهد.
از شرکت کنندگان دعوت می شود تا زیستگاه های آینده را تصور کنند و به دنبال پروژه های نوآورانه در:

معماری برای دریا
معماری برای فضا
معماری مرتبط با آب و هوا و بالا آمدن آب

بنیاد ژاک روژری قصد دارد به نسل جدیدی از معماران، طراحان و مهندسان فرصتی برای شکوفایی بدهد.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب سایت رسمی بازدید کنید.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Responses

Your email address will not be published. Required fields are marked *