دوسالانه بین المللی پوستر چین 2023

دوسالانه بین‌المللی پوستر چین 2023 برای ارسال به یازدهمین رویداد، که در نوامبر 2023 در هانگژو، چین برگزار می‌شود، باز است.
دوسالانه بین‌المللی پوستر چین (CIPB) که توسط دریاچه غربی در هانگژو، چین در سال 2003 آغاز شد، بالاترین سطح رقابت طراحی پوستر چین را نشان می‌دهد و در بین رقابت‌ها و نمایشگاه‌های پوستر در جامعه جهانی طراحی گرافیک رتبه‌بندی می‌شود. .
جوایز متعدد به سازندگان بهترین طرح‌های پوستر اعلام و اهدا خواهد شد. بهترین طرح با جایزه بزرگ اعطا خواهد شد.
CIPB 2023 برای انواع طرح‌های پوستر زیر باز است:

پوسترهای فرهنگی
پوسترهای با منافع عمومی
پوسترهای تجاری

واجد شرایط ارسال طرح‌های پوستر ایجاد شده پس از سال 2021 هستند. توسط طراحان، گروه های طراحی، سازمان های طراحی و دانشجویان در سراسر جهان.
به عنوان رسانه ای که فراتر از زبان است، پوستر ممکن است مفاهیم معاصر، استانداردهای زیبایی شناختی و گرایش های ایدئولوژیک را منعکس کند، و آنچه طراح در مورد جامعه، فرهنگ و محیط فکر می کند را ثبت کنید. انواع پوسترها گواه توسعه و تشکیل تاریخ بصری دورانی هستند که رخ می دهند.
CIPB 2023، به میزبانی آکادمی هنر چین (CAA) و انجمن هنرمندان ژجیانگ (ZAA) و توسط دانشکده ارتباطات بصری CAA و کمیته طراحی نمودار ZAA، به دنبال نمایش آنچه طراحان پوستر در تنوع به دست آورده‌اند، است. و اکتشاف نوآوری محور، و ایجاد ارتباطات و تبادلات فرهنگی در جامعه جهانی طراحی گرافیک.
بزرگترین تأثیرگذاران از جامعه جهانی طراحی گرافیک برای تشکیل هیئت داوران دعوت خواهند شد. برندگان تمام جوایز آن بر اساس بهترین شیوه‌های بین‌المللی و به تشخیص نهایی هیئت داوران انتخاب خواهند شد.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب سایت رسمی بازدید کنید.
هزینه ورودی وجود ندارد!
ورود رایگان است.

Write a comment